Radio na KV?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 26 13:35:57 CET 2005

Dne úterý, 25. ledna 2005 22:48 Petr Tomasek napsal(a):

> Pro prijem radia, opravdu si nechci hrat na spiona ;-)
> Konkretne me jde o araby a izrael: ten dokonce poustel -

to umite arabsky a zidovsky? Zeby agent? Mimochodem, zaslech jsem neco o tom,
ze evropska "zidovstina", ikdyz se pise stejnymi pismeny, je uplne jiny
jazyk, stejne jako geneticka vybava techto tzv. ruskych (polskych...) zidu
(napr. zelezny, klaus, lauder - to je prekvapko, co? a pak ze konspirace
neexistuje ;-) ) versus tech puvodnich (ikdyz i v samotnem IL dneska je uz
vic dravych avaru (=chazaru, khazars, jejimiz potomky vetsinou jsou evropsti
zide, hadejte proc, hledejte v ucebnicich dejepisu; mimochodem, vyznacuji se
spolehlive tim ze maji krevni skupinu B a tim se na kosternich pozustatcich
sleduje pronikani avaru mezi slovany) tradicne vydavajicich se za zidy nez
skutecnych zidu).

> Kdyz uz jsme u tech lepsich prijmacu, je k tomu potreba taky nejaka
> zvlastni antena (nedokazu si moc predstavit, ze na zahrade stavim
> 31meterovy dipol:-o)

A co takhle ramova antena? Ja ji pouzival za komousu na svobodnou evropu. Ladi
se kondem, nebo varikapem (otocny vzduchovy kond ale bude mnohem lepsi).
Naladite na kus dratu, date ramovku, naladite ji, a mate signal, jako by byli
za rohem.

--

                        Jaroslav Lukesh