Radio na KV?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Leden 26 23:29:40 CET 2005

On Wed, Jan 26, 2005 at 11:20:33AM +0100, Martin Marek wrote:
> Pokud chcete něco lepšího, tak měl jsem Alinco DJ-X3,
> rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM
> za aktuální cena cca 5 tisíc,
> nyní mám Yaesu VR-500,
> rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM, USB, LSB, CW,
> který je tak 3x dražší.
> Antény nepotřebujete, funguje to na dodanou anténku
> a dokonce se v návodu nedoporučuje připojovat
> externí antény.
> Jo a dají se poslouchat radioamatéři,
> KV rádia,
> také některé profi služby atd.,
> někdy je to zábava, hlavně pokud
> [...]

Hmmm... a neni k tomu potreba mit nejake radioamaterske zkousky?
Nebo ty jsou potreba jen na vysilani? (Ptam se proto, ze jsem se
kdysi bavil s radioamaterem, ktery jenom poslouchal a pak to
nekam zapisoval, nebo posilal pohledy...)

Diky!

--
Podporte Jaru Cimrmana!
Kandidujte jej do souteze o nejvetsiho cecha (www.nejvetsicech.cz)!