OT - porovnani routeru Cisco.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 18 11:12:16 CET 2005

Dobry den,

mam na pritomne sitare prosbu. Jelikoz jsem v tomto ohledu naprosty
laik, zadam Vas o nazor:
Do mistni knihovny v nasi obci jsme ziskali pripojeni k Internetu na 3
roky zdarma. Pry 512kb linku. No prijeli z Telecomu a natahli ISDN
linku. Na muj dotaz na Ministerstvo informatiky, ze to nejak nesedi mi
rekli, ze se to do 3 mesicu predela na ADSL. Modem nebo nejake koncove
zarizeni zadne, to pry zase jina firma. Psal jsem asi dvakrat na
ministrestvo proc se to tak tahne a uz neodpovedeli.
Nyni jsem kontaktoval nejakeho technika z Telecomu (v podstate jediny
clovek co mi byl neco schopen a ochoten rici) a popsal mu situaci. Ten
mi rekl ze routery Cisco Soho 96 zatim nejsou a kdy budou se nevi.
Ale nabidl mi reseni, ze nasel nekde u nich ve sklade router Cisco 801 a
ze jestli chci tak mi ho muze zitra namontovat, ale uz tam zustane.

Ted se mam rozhodnout jestli chci Cisco 801 hned a navzdy:
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/800.htm
nebo Cisco Soho 96 pozdeji (kdy to nevim):
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps4866/products_data_sheet09186a008014ede3.html

Jediny co dokazu porovnat je to, ze jeden ma jeden Ethernetovy port a
druhy ctyti. Chci pripojit 2 pocitace, casem asi jeste dalsi. K tomu
jednoportovemu bych musel dat nejaky switch.

Zadam nekoho ze zde pritomnych, zda by mi poradil jestli ma cenu cekat
na ten "lepsi". Jestli je proste o tolik lepsi aby se to vyplatilo.
Dekuji.

--
Martin Hanek