OT - porovnani routeru Cisco.

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 18 11:31:16 CET 2005

Pokud si k tomu 1 portovemu poridite 8 portovy switch  za cca 500Kc mate
vystarano, vsecho to jsou levne vergly a zadny podstatny rozdil mezi tim
není.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, January 18, 2005 11:12 AM
To: Konference HW news
Subject: OT - porovnani routeru Cisco.

Dobry den,

mam na pritomne sitare prosbu. Jelikoz jsem v tomto ohledu naprosty laik,
zadam Vas o nazor:
Do mistni knihovny v nasi obci jsme ziskali pripojeni k Internetu na 3 roky
zdarma. Pry 512kb linku. No prijeli z Telecomu a natahli ISDN linku. Na muj
dotaz na Ministerstvo informatiky, ze to nejak nesedi mi rekli, ze se to do
3 mesicu predela na ADSL. Modem nebo nejake koncove zarizeni zadne, to pry
zase jina firma. Psal jsem asi dvakrat na ministrestvo proc se to tak tahne
a uz neodpovedeli.
Nyni jsem kontaktoval nejakeho technika z Telecomu (v podstate jediny clovek
co mi byl neco schopen a ochoten rici) a popsal mu situaci. Ten mi rekl ze
routery Cisco Soho 96 zatim nejsou a kdy budou se nevi.
Ale nabidl mi reseni, ze nasel nekde u nich ve sklade router Cisco 801 a ze
jestli chci tak mi ho muze zitra namontovat, ale uz tam zustane.

Ted se mam rozhodnout jestli chci Cisco 801 hned a navzdy:
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/800.htm
nebo Cisco Soho 96 pozdeji (kdy to nevim):
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps4866/products_data_sheet091
86a008014ede3.html

Jediny co dokazu porovnat je to, ze jeden ma jeden Ethernetovy port a druhy
ctyti. Chci pripojit 2 pocitace, casem asi jeste dalsi. K tomu
jednoportovemu bych musel dat nejaky switch.

Zadam nekoho ze zde pritomnych, zda by mi poradil jestli ma cenu cekat na
ten "lepsi". Jestli je proste o tolik lepsi aby se to vyplatilo.
Dekuji.

--
Martin Hanek