OT: o predpovediach, was: Cidlo deste a osvetleni

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Leden 14 13:17:45 CET 2005

> Od: Jan Waclawek <wek@evona.sk>
> Tak to mi pripomina knihu bratov Strugackych Pondelok sa zacina v
> sobotu, kde vo vyskumnom ustave carodejnictva a kuzelnictva (VUVCAK)
> posobil sudruh Merlin na oddeleni predpovedi a vestieb, a obvykle vestil
> pocasie, ale ohovarali ho, ze to robi pocuvanim sprav na radiu :-)

To zas mne pripomna ten vtip o Indianech (doufam, ze prominou ti, co uz ho znaji):

Indiani jdou za kmenovym samanem a ptaj se jaka bude zima. Von zavesti a povida, ze bude tuha. Indiani si nadelaj velky zasoby dreva a pak prijde mirna zima a skoro vsecko drevo jim zbyde. Tak se zakroutej hlavou a reknou si ze se asi splet. Pred dalsi zimou se jdou zase poradit se samanem a tan zase zavesti a zase rekne, ze tuha, nacez Indiani zase nadelaj dalsi zasoby dreva a pak je zas mirna zima. To uz mu prijdou vynadat, ze si z nich dela srandu. Nicmene pred dalsi zimou se jdou zase poradit se samanem a ten uz nechce nic nechat nahode a jde se radsi zeptat do meteorologickyho institutu, jaka ze bude ta nadchazejici zima. Tam se mu dostalo odpovedi: "Podle vsech meteorologickych predpovedi by mela prijit mirna zima, ale asi to nebude pravda, protoze Indiani uz dva roky delaj velky zasoby dreva..."

P.K.