OT: RE: Oprava stroje

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pátek Leden 14 10:56:18 CET 2005

Ono je to třeba vidět v souvislostech. Započítali jste do té předpokládané roční úspory:
- dostupnost sítě
- cenu za volání partnerum (jakého mají operátora?), jak samotné naklady tak to, že partneři mohou přestat volat
- cenu za zmenu tel. čísel (vizitky, propag. materialy, nutnost informovat partnery..)
- cenu za změnu image,  Eurotel je považován za jedničku v kvalitě, Oskar za nejlevnějšího. Přechodem řeknete partnerum že přecházíte od kvality k ceně
- cenu za nové telefony nebo odblokování, cenu za ztratu záruky
- cenu za ztrátu zakázek či informaci z Eurotelích dýchanků
- cenu za změnu klientského servisu a dalších služeb (např datové přenos a přístup na Internet)
- co řeknou zaměstnanci pokud jejich rodinní příslušníci a známí maji Eurotel

Je toho strašně moc co asi nebude započítané v té úspoře. Navíc u důležitých zákazníků jsou podmínky a ceny sjednávané individuálně a operátoři se snaží zákazníkům vyjít vstříc. Tím jsou ceny srovnatelné.

 Zkuste si říct proč asi koupil Eurotel licenci na UMTS, proč vyvýjí stále nové služby, proč staví 3x tolik anténních systémů než Oskar, proč sponzoruje sportovní zápasy, proč vynakládá nemalé častky na charitu, proč podporuje dětské domovy, proč podporuje péči o děti v nemocnicích ... Je toho hodně, stojí to hodně, ale vrací se mu to a vyplatí se to i jeho partnerum.

Radek