Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Robin robin@mcu.cz
Pátek Leden 7 12:40:48 CET 2005

> Prominte, ale to je nesmysl. Jeden maly detail muze pokazit praci celeho
> tymu a tedy na detailech zavisi vzdy. A pokud lide stoji za houby, muze to
> ridit treba Superman, ale nakonec muze dojit maximalne tak ke splachnuti
> :).

Uvazujete sice pekne, ale bohuzel stale v intencich detailu - pokuste se
oprostit
od konkretnich mini-projektu a kouknout se na problem z pohledu ponekud
vetsiho zadani - co treba takove auto :)

Stale mi budete tvrdit, ze je v moznostech jedineho cloveka ho VYVYNOUT :)
Jiste je to extrem a jeste k tomu mimo obor

Ja nezpochybnuji odbornost toho ktereho clena teamu, jen si osobne myslim,
ze
kazdy ma umet dokonale svou odbornost a ne vse - pak totoz zna vse a pritom
vubec nic :(

A ze neni vetsinou problem v detailu, ale v komunikaci mezi tvurci detailu
Vam snad nemusim
vysvetlovat - viz nedavny problem na Marsu - stopa/metr :)

Pavel Mares