Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Leden 7 16:29:06 CET 2005

A co je mu do toho kym je to udelane ? Kupuje si produkt nebo Vas
uci vyvijet?

Pak je fakt lepsi jeden "renezancni clovek" a ti

A ten objednatel si pocka nez se vyvine renesancne HW a pak SW. A
kdy chcete psat dokumentaci, delat homologaci atd. Napresrok?
Takhle jdou delat jen male projekty a na vetsi se musi delit i
HW-SW a to i mezi vice lidi paralelne.

> Kdyz pisu FW, tak je dulezite nejen abych umel instrukce, ale
> abych
> dokazal i kouknout na schema a vedel, co se tam kde deje.

Ale nevyviji HW!!! a nemusi znat vsechny HW figle. Staci se zeptat
jak to bylo mysleno.

Panove, pletou se tady podminky vyvoje - maly velky projekt,
velikost a moznosti firmy, zkusenosti, pozadavky.

Ten kdo nevi co je emitorovy sledovac tak maximalne obslehne bastl
z AR a rozciluje se ze SW je za uhradu. Rad sdeli zakaznikovi
kdejaky blabol, zkusi to dvakrat a je bez prace. A ten kdo umi si
zoufa pri hledani novych kolegu nebo zamestnancu na dalsi projekty.
Taky jsem delal vyber zamestnancu a vetsinou je to hruza. Ale ti
dobri jsou tedy zase skutecne dobri.

A "tricetilete" znalosti zase nejsou k zahozeni, oni se drive
pouzivaly vyborne figly jak vyzrat na techniku a obcas se i hodi si
vzpomenout.

Jinak jsem ted shanel kolegu na zpracovani signalu a nesehnal jsem
nikoho.

Hugo KOTTAS