AVR signatura...

BuFran BuFran@seznam.cz
Pondělí Únor 21 22:50:17 CET 2005

> mam takyto problem: postavil som si ISP programator AVR Atmelov podla tejto schemy:
> http://www.serasidis.gr/circuits/avr_isp/avr_isp.htm
> pricom som miesto tych tranzistorov a odporov pouzil na prevod
> RS232 <-> TTL jeden MAX232. Samotny ISP programator je zjavne
> chodivy (pouzivam tu druhu verziu - s 90S2313), kedze odpoveda na
> jednotlive prikazy - da sa mu po seriovom porte posielat par
> prikazov pomocou jednoducheho programu 'Terminal.exe', ktory
> umoznuje prijimanie a posielanie po COM-portoch.
> Cele to ma byt funkcne s AVR-studiom od Atmelu, ale jaxi to stale
> [...]

Zkusil bych prvne zkratovat MISO (vstup do PC) bez pripojeneho
procesoru na JTAGu na zem. Pokud se signatura nezmeni na 00 00 00
je problem v MAX, Pokud ano, je potreba dalsi testy ...

je ten procesor naprogramovany, a cim ? je spravne resetovan ?
(90S1200 mely vadu v OTP funkcnosti - jednou jede, podruhe ne a
chovaly se divne - proto je v soucasne dobe je tezke sehnat...)

Jestli mas LogAN, mrkni se na MOSI/MISO v prubehu programovani ...

--
Best regards
 BuFran