AVR signatura...

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Pondělí Únor 21 22:00:42 CET 2005

          Ahoj,

mam takyto problem: postavil som si ISP programator AVR Atmelov podla tejto schemy:
http://www.serasidis.gr/circuits/avr_isp/avr_isp.htm
pricom som miesto tych tranzistorov a odporov pouzil na prevod RS232 <-> TTL jeden MAX232. Samotny ISP programator je zjavne chodivy (pouzivam tu druhu verziu - s 90S2313), kedze odpoveda na jednotlive prikazy - da sa mu po seriovom porte posielat par prikazov pomocou jednoducheho programu 'Terminal.exe', ktory umoznuje prijimanie a posielanie po COM-portoch.
Cele to ma byt funkcne s AVR-studiom od Atmelu, ale jaxi to stale cita signature byty ako 'ff ff ff' - teda zjavne to ide, len ta samotna finalna doska, ktoru sa snazim programovat, nespolupracuje.
Signaly MISO, MOSI, SCK mam priamo vedene do ATmega64, na nic ine tie piny nie su pouzivane. GND a Vcc sedi, do resetu ide vyvod z toho programatora a od rezistoru na Vcc je oddeleny rezistorom 4k7.
Podla vsetkeho su piny zapojene na spravne miesta, aj obvod je novy a teda OK, tak by ma zaujimalo, ci niekto z vas netusi, kde moze asi byt problem?
               Vdaka za akykolvek hint.
                   Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily