RE: Dlouhotrvající blikač LED - kontrolka

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Únor 11 10:24:13 CET 2005

Se mi to ASCII trochu syplo, tak jeste jednou, snad se mi to tentokrate
povede :).

  GND O--+---------+----------------------------------+
         |         |                                  |
        -+-        |                                  |
        -+-   +----+----+                             |
         |+   |   GND   |             | |100n         |
 +12V O--+----+ >     > +----+--------+ +-------------+------------+-------+
         |    |  LE50   |    |        | |             |            |       |
         |    +---------+    |                        |            |       |
         |                   |     PIC12F629          |            |       |
         |                   |   +----+-+----+        |            |       |
         |   XTAL do 20MHz   |  1|    |_|    |8       |            |       |
         \         _         +---+Vdd     Vss+--------+            \       |
         /       || ||          2|           |7  JP1  |            /       |
         \   +---+| |+---+-------+GP5     GP0+--o o---+            \       |
         /   |   ||_||   |      3|           |6  JP2  |            /       |
         \   +-----------)-------+GP4     GP1+--o o---+            \      >
NPN
         |                                                      LED        |
                                                                vv