RE: Dlouhotrvající blikač LED - kontrolka

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Pátek Únor 11 18:31:19 CET 2005

Hezky schematko, to jste kreslil od ruky nebo to generoval nejaky softik?

Ales
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz]On Behalf Of
jiri@bezstarosti.cz
  Sent: Friday, February 11, 2005 10:24 AM
  To: 'HW-news'
  Subject: RE: Dlouhotrvající blikač LED - kontrolka

  Se mi to ASCII trochu syplo, tak jeste jednou, snad se mi to tentokrate
povede :).

    GND O--+---------+----------------------------------+
           |         |                                  |
          -+-        |                                  |
          -+-   +----+----+                             |
           |+   |   GND   |             | |100n         |
   +12V O--+----+ >     > +----+--------+
+-------------+------------+-------+
           |    |  LE50   |    |        | |             |            |

           |    +---------+    |                        |            |

           |                   |     PIC12F629          |            |

           |                   |   +----+-+----+        |            |

           |   XTAL do 20MHz   |  1|    |_|    |8       |            |

           \         _         +---+Vdd     Vss+--------+            \

           /       || ||          2|           |7  JP1  |            /

           \   +---+| |+---+-------+GP5     GP0+--o o---+            \

           /   |   ||_||   |      3|           |6  JP2  |            /

           \   +-----------)-------+GP4     GP1+--o o---+            \

           |   |           |      4|           |5       |            |    |/
NPN
\

           |                                                      LED

                                                                  vv