OT Tlumice na zbrane ?

hwmailman@atlas.sk hwmailman@atlas.sk
Úterý Prosinec 20 09:02:03 CET 2005

>Bezhlučné náboje? To je neco jako neviditelny inkoust?
 nie vo vnútri hrubostennej oceľovej nábojnice je hliníkový piest s vybraním pre prachovú náplň. O  čelo piestu sa opiera bežná celo plášťová strela s oceľovým jadrom. Pri výstrele spalné plyny tlačia na piest, ktorý urýchľuje strelu, piest sa potom zastaví zatiaľ čo strela pokračuje v lete Spalné plyny zostávajú v nábojnici odkiaľ pomaly unikajú preč.Hluk výstrelu je výrazne obmedzený na hodnotu asi 90 dB. Pochadza to od rusov.

>Perfektni, z jake literatury jste cerpal pri psani ?
>Mam docela slusne vybavenou knihovnu, pokud jde trhaviny, ale o zbraních
>toho moc nemam a rad bych dolnil vedomosti i v této oblasti.
mal som aj nejake web ale tie som nenašiel,
Časopis Strelecký magazín, Balistika, číslo 1-12 , Praha, 1999  bol tam seriál o tlmičoch.

Jano

Aktivujte si aj vy schranku s neobmedzenou kapacitou na ATLAS.SK.
http://mail.atlas.sk