programátor flash AT45DBxx

MK info@mcu.cz
Středa Prosinec 21 09:53:06 CET 2005

Jsem nepoznamenan  tim pravym OS, a do zdrojaku jsem koukal skoro minutu,
ale tohle prece nemuze v duchu popisu zafungovat ?????

if(strcmp(text,"NO") || !terminal) {
  while(((cur_byte - data_block) < BLOCKLEN) && (!feof(source))){
    fread(cur_byte, 1, 1, source);
    *data_block ^= *(cur_byte++);  //první byte v bloku vµdy XORujeme s
kaµdým novým bytem
  }
  cur_block++;
}
fwrite(data_block,1, BLOCKLEN, target);

- datovy blok se opakuje v pripade ze je prijato cokoli krome "NO"
- neinicializujete kontrolni sumu na 0x00 pro kazdy blok
- v poslednim bloku odeslete "zbytek dat", ktery ale nema zarucenu delku
265B

To jen na prvni pohled, druhy tomu uz asi nema cenu venovat :-)))))))

S pozdravem
MK

Daląí informace o konferenci Hw-list