OT Tlumic na zbrane ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Prosinec 19 08:11:04 CET 2005

Mate pravdu akorat ten posledni odstavec... pochybuju, ze bych po nekom kdy
vystrelil, ale  chci  mit moznost  se branit  stejnou zbrani jakou me muze
nekdo ohrozovat. To , ze zakazeme legalni drzeni zbrane nevyresi zabijeni
nevinnych lidi nelegalne drzenymi zbranemi ,tak to cele myslim . Ostatne
nejakou tu malorazku vlastni kde kdo a tim jde clovek zabit taky .

Muj otec ma takovou imitaci pistolky do ktere jdou dat dat ruzne svetlice a
taky jakysi nervovy plyn , ktery utocnika ochromi , ale asi ne kdyby mel v
ruce normalni pistoli .

On ten problem nema reseni , protoze lidi se budou navzajem zabijet asi
vzdycky a cim to je jen otazka doby a technologie. A snizovat nasili ve
spolecnosti to je soubor mnoha a mnoha problemu a da to zabrat nam v
relativne civilizovanem svete ne tak nejakemu jakekomukoliv fanatikovi co v
tom vidi jedine vychodisko :)

snehulak