OT Tlumic na zbrane ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 08:00:13 CET 2005

Na rozdil od vseho co uvadite ta bouchacka neni urcena k nicemu jinemu
nez k zabijeni  - neukrojite si s ni ani chleba a ani s ni nedojedete do
prace. V tom pripade bych mohl argumentovat (na zaklade toho co uvadite)
tim, ze neni duvod k tomu zakazovat trhaviny, naslapne miny a atomove
bomby v osobnim vlastnictvi.

Jediny duvod proc se to nezakaze je to, ze jsou v tom sileny prachy!!!

Ti co Vas chteji zabit tak Vas stejne zabijou - jedine mozne pouziti
osobni zbrane je ze padnete na nejakeho blbecka (bud ozraleho nebo nebo
radne namachrovaneho), ktery drzi legalne zbran a vytahne ji na Vas -
ted si rozmyslete co udelate - zastrelite ho nebo ne?

To, ze pujdete branit svuj majetek puste z hlavy pokud mate jen trochu
rozumu - jestli mate na to jit do garaze kde Vam v noci nekdo harasi a
vykrada ji tak jste zrejme odkojen akcnima filmama - nevite ani kolik
jich tam je a ani co maj za zbrane - co kdyz maji samopaly - co tam s
tou Vasi devitkou budete delat!!!