DVD-RAM media

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Prosinec 10 10:25:35 CET 2005

Pro náhodný, ale i jiný zápis je dobré dávat pozor kdo je výrobcem média a
pod jakou značkou se médium prodává. Pro ne-médium výsledky, asi přímo od
výrobce :-)
Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 10, 2005 8:50 AM
Subject: RE: DVD-RAM media

no jsem se taky na DVD-RAM tesil, ale prvni pokus na emgeton zkoncil ve
chvili kdy jsem ho poprve formatoval a vypadla elektrika(jednou za rok :-( )
a uz jsem ho nerozchodil, slo do kose. pak jsem koupil panasonika uz
naformatovanyho z elektry za rohem a vsechno se tvarilo OK. po pul roce co
jsem ho nepouzival, neslo precist a slo opet do kose. tak nevim, vic jsem
zatim nezkousel. mozna je to vypalovackou, je to LG gsa ale jedna z prvnich
a ja se nejakejmu upgrade fw. nevenuju.
tomik.