DVD-RAM media

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Prosinec 10 13:52:18 CET 2005

Mate pravdu, napr. Emgeton nebo Verbatim je pouze obchodni znacka, Emgeton
ma vice typu medii a serie oznacene jako HI-TECH vyrabi prave Taiyo Yuden.
TY vyrabi i pro dalsi a zpravidla jsou to hi-end rady. Ja nejsem zadnej
jejich dealer, ale proste zatim me nezklamaly narozdil od MULTIDISKU (pred
temi varuji!) a dalsich, treba Gigamaster, Traxdata.

S pozdravem,
Ales Chlubny