ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 9 23:28:34 CET 2005

OK, beriem.

len aj ten ATmega8 treba volacim napalit. napr. "bazmekom" s 74LS244
podla stranok PonyProgu :-) ...ktory podporuje tiez vsetky ISP AVR
cipy. a ked uz raz ten bazmek funguje..

nie, s vami sa priet nemam v umysle. presne o toto mi islo - ukazat mne
(a aj inym) tie alternativne programatory za "o par korun vyssi" cenu.
takze vdaka a to myslim uprimne.

moje otazky ohladom riesenia s 74LS244 smerovali na Kostu prave preto,
ze ak SNAD toto myslel pod pojmom "bazmek" a osobne ON ich ponuka s
Krakenom a JA s nimi nemam ziadne problemy, tak ze kde je zakopany pes
tych jeho vytok. a znova opakujem, ak myslel pod "bazmekom" nieco ine,
tak beriem spat, ale nech potom uvedie, co tym _pojmom_ myslel.

miro