ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Prosinec 9 23:51:33 CET 2005

Ja se take nechci hadat. Proti PonyProg nic nemam a take jsem ho pouzival.
Vsak je to take v na me strance popsano.
Ale:
1) V jednom PC mi to nechodi pod XP (stejna chyba jako u RV), pouze pod 98
2) Ze by PonyProg podporoval vsechna AVR silne pochybuji. Jen namatkou
    ATtiny13, ATtiny26, ATmega88 atd.

Pokud ma nekdo to stesti, ze mu bazmek
1) funguje spolehlive
2) podporuje vsechny cipy, ktere potrebuje
pak se mu ovsem nedivim, ze ho pouziva a nema duvod pouzivat cokoliv jineho.

Vic k tomu neni co dodat.

--
Lubos Ruckl