vyuziti pasma 40 MHz

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Prosinec 9 11:08:25 CET 2005

presto mnoho modelaru strasne zatracuje 2,4GHz a jezdi s tim akorat
par autickaru. pritom mi prijde, ze spolehlivost je vyssi nez u
beznych systemu a navic obvykle muze vysilat vice lidi najdnou a
nemusi resit kanaly a ruseni od motoru a serv vseobecne. podle me by
to zrovna v pripade letadel nebylo spatne reseni. ale to jen spekuluji
a mozna tam nejaky problem je.

--
 turby@chips.cz