OT: Soft pro tvorbu dokumentace

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:06:34 CEST 2005

Tak si to nechce od nekoho napsat, kdo umi php a mysql. Je to par
formularu a trocha prace s databazi (SQL prikazy). To musi mit dotycny
za par hodin hotovy (kdyz vynecha design, ktery si muzete udela vy).
Vyhoda je v tom, ze kdyz uz to budete mit v databazi, tak se to da pak
snadno prenest skoro kamkoliv, napr. do Excelu pomoci databazovych
dotazu (nebo do cehokoliv jineho, co umi s SQL, nebo co pouziva ODBC).