OT: Soft pro tvorbu dokumentace

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:44:08 CEST 2005

Ja jich take zkousel hromadu, ale kupodivu mi zadny nevyhovoval (bud
priliznou slozitosti, nebo byl preplacany funkcema, nebo byl zalozeny
na foru a to mi absolutne nevyhovovalo). Nakonec jsem si udelal takovy
jednoduchy sam, ktery se da snadno rozsirit pres moduly, ktere si v
pripade nutnosti dopisu (rikal jsem si ze misto casu, ktery stravim na
zkoumanim jak dany RS rozsirit a upravit dle meho, tak je lepsi a
mozna i rychlejsi vymyslet jednoduchy system s kterym si budu moci
delat co chci a nebudu vazany na licence). Sice jsem nad tim ztravil
hromadu casu, ale je to moje, muzu to komukoliv prodat (kdyz delam web
a zakaznik si pak sam chce aktualizovat obsah stranek) atd. Proste
zadne omezeni, napisu ci to potrebuji dalsiho a je klid. Neni to sice
typicky RS, ale me to vyhovuje a staci to.