Jaky PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Srpen 8 18:56:43 CEST 2005

Myslím, že srovnání kvality obrazu s dnešním mainstreamem (tj. Ati a nVidia)
vyjde shodně. Matrox bude mít pravděpodobně citelně lepší obraz. Každopádně
výhoda solo VGA bude v DVI, málokterá deska má ve výbavě DVI. U 1GB ram je
16/32MB využitých pro VGA zanedbatelná velikost. Snížení výkonu celýho PC
bude IMHO minimální nebo vůbec žádný.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death