Jaky PC

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Srpen 8 19:31:04 CEST 2005

Vetsi problem nez v zabrane pameti vidim v propustnosti sbernice - tedy CPU
chce data a k pameti ma pristup zrovna grafika -> wait....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, August 08, 2005 6:57 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Jaky PC

Myslím, že srovnání kvality obrazu s dnešním mainstreamem (tj. Ati a nVidia)
vyjde shodně. Matrox bude mít pravděpodobně citelně lepší obraz. Každopádně
výhoda solo VGA bude v DVI, málokterá deska má ve výbavě DVI. U 1GB ram je
16/32MB využitých pro VGA zanedbatelná velikost. Snížení výkonu celýho PC
bude IMHO minimální nebo vůbec žádný.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death