Nejaky napad...

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 4 08:14:00 CEST 2005

Jak jsem psal, stejne bych jich potreboval tri kusy a vykuchavat ty streva
se mi moc nechce. Ted je tam volba frekvence (pouze 2 kanaly prepinacem)
udelana pres desticku namacklou na hlavni desku pomoci dvou desetipinovych
konektoru na ktere jsou diodova pole (4x16 diod) a privedene 4 draty, z nich
je vzdy jeden je uzemnen podle toho jaky kanal a zda Tx nebo Rx, zbyvajicich
16 vyvodu jsou ty preddelice PLL. Takze muj plan je udelat nahradni desku
pripojenou pres puvodni konektor s vyuzitim signalu Tx pro PIC jako signal
odladeni o MF a shift registrama spinat ty preddelice.

> Jinak na ty paralelni synt. je jeden vyvod ( nejaky shift(
> ktery umi hejbnout frekvenci - ovsem jestli to sedi na MF
> Vasi TRX  tezko rict.

Kouknu na to - MF je 21.4MHz.

> Jinak co se tyce sirsiho preladeni nez cca 10MHz , moc
> neverim, ze by to zvladly ostatni obvody ( VCO, ladene
> vstupy??) Co je to vubec za masinu??

No preladeni VCO bude asi vetsi uz jen kvuli te MF - proto je napajeni asi
zvoleno 9V. Se vstupy to bude horsi, ale to se da promerit.

Co to je za radio nevim - na cele je napsano tusim neco jako AES nepamatuji
si to. Stanice je udelana moc pekne - puvodne vysilala 50W, ale uz jsem
vybral posledni stupen a ted to vysila jen na ten budic - sice z toho leze
jeste skoro 10W, ale to pujde jeste stahnout dolu na tech cca 5W. Stanice ma
dokonce nejakou selektivu nastavitelnou pres ten koleckovej volic, ale to
jsem zatim nezkoumal - je to externi modul s nejakou motorolou v DIP40.
Na tohle pasmno se chci odstehovat hlavne kvuli kretenismu na CB pasmu, kde
se uz pomalu neda ani zaklicovat aby se nepovesil na cloveka nejakej gumak.

> Kvanta stanic  se predelavalo na HAM pasma - treba uz tohle
> nekdo kuchtil...

No uvidime - ono to zase az tak slozite nebude - spis to mechanicke
provedeni - chce se po me displej 1x8 a bude se na nej muset udelat nejake
misto.

RadekCX