Nejaky napad...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 3 22:35:21 CEST 2005

Ano mel jsem na mysli 145158 - nekde bych ji nasel v SMD provedeni,
pokud by byl zajem.
Jinak na ty paralelni synt. je jeden vyvod ( nejaky shift( ktery umi
hejbnout frekvenci - ovsem jestli to sedi na MF Vasi TRX  tezko rict.
Jinak co se tyce sirsiho preladeni nez cca 10MHz , moc neverim, ze by to
zvladly ostatni obvody ( VCO, ladene vstupy??)
Co je to vubec za masinu??
Kvanta stanic  se predelavalo na HAM pasma - treba uz tohle nekdo kuchtil...