Piatok: Prva ceskoslovenska jadrova elektraren - trocha propagandy

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Duben 29 18:46:40 CEST 2005

Vážený, neměl jsem na mysli Vás, ale Jihočeské matky a jiné.  Informace
které o A1 mám jsou od člověka v VÚJE z doby, když jsem se podílel na
uvádění 1. bloku na JEDU do provozu. Na démonizaci JE mi nepřipadá nic
vtipného. Klasická TE, spalující hnědé uhlí z pod Krušných hor uvolní do
zivotního prostředí víc radiačního zamoření než kolik odpadu vyprodukuje
JE. O tom se diskrétně nemluví. Zkusil jste si zjistit jaké aktivní
izotopy obsahuje benzín a nafta, kterou "ekologicky" spalujeme v
"ekologických" samohybech?