Piatok: Prva ceskoslovenska jadrova elektraren - trocha propagandy

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Duben 29 18:35:21 CEST 2005

ok, klud, myslim ze zaradovat ma do kategorie ekofasistov a
greenteroristov je trochu silna kava, obzvlast ked jadrova energia je
moj favorit a sam pracujem v oblasti nuklearneho vyskumu. Interpretoval
som len informacie, ktore sme dostali od sprievodkine v Jasl.
Bohuniciach a na univerzite na prednaskach o elektrarnach.
Takpovediac mi je to celkom ukradnute, len mi tie suvislosti pripadali
pomerne ftipne.
b.