Sitove trafo obracene

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Duben 27 08:54:31 CEST 2005

>Nepisete z ceho je to napajeno, jaky vykon zarivky...
>Pripada mi to trochu moc zeleza, trafo a jeste tlumivka, navic se na tom
>ztrati asi dost vykonu (podle otepleni v provozu)
>Napadlo me, jestli by "elektronicke tlumivky",v posledni dobe dost
>pouzivane, nesnesly SS napajeni, to by se zjednodusilo.

Je to napajene ze sitoveho transformatoru od Jablotronu, DE20-15, vystup
15V, 20W. S tim zelezem to asi bude pravda. Vymenil jsem trafo za 230V/12V
a napeti na sekundaru se zvysilo o 20V (na 170). Zrejme indukcnost vinuti
230V uz funguje jako tlumivka.

Cela tahle strapace je kvuli tomu, ze jsem se snazil obejit napajeni
sitovym napetim. Takze je sitovy adapter oblepeny certifikacnima znackama
ze vsech stran, na jeho konci se naleza moje lampa, v niz se z 15V~ vyrobi
opet 230V.

J. Hanzal