Sitove trafo obracene

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 26 23:35:49 CEST 2005

Vetsina tech "bateriovech" zarivek jede vlastne na SS napajeni, jelikoz
pokud je menic udelanej jednocinne, tak hori oblouk jen v jedne polarite,
coz se projevi patricne na zivotnosti.
U dvojcinneho zapojeni je zase trochu problem se zapalovacim napetim, reseni
stoji nejaky ten kondik a indukcnost navic, to stoji penize.
Asi pred mesicem jsem hledal "lecbu" na 2000 kusu osvetleni reklam na
RedBull, porizenych od nejaky vyhodnych Cinanu :o)

Danhard
--------

Nepisete z ceho je to napajeno, jaky vykon zarivky...
Pripada mi to trochu moc zeleza, trafo a jeste tlumivka, navic se na tom
ztrati asi dost vykonu (podle otepleni v provozu)
Napadlo me, jestli by "elektronicke tlumivky",v posledni dobe dost
pouzivane, nesnesly SS napajeni, to by se zjednodusilo.