RE: Hlídač kytiček

Pondělí Duben 18 20:25:07 CEST 2005

Já to blbec nedočetl... omlouvám se.
Jinak na hlídání vody a automatické dolívání plánuju systém který je využit v trakčních bateriích s automatickým doplňováním vody. Jmenuje se to různě, třeba Varta (nyní Enersys) to dodává jako Aquamatic. Kdo má přístup k nějakým vyřazeným bateriím, neměl by proň být problém si to opatřit.

Kručinský