teflonova tyc

Pondělí Duben 18 20:25:09 CEST 2005

No, nám kdysi ještě na vejšce říkali, že výrobu teflonu zvládli jenom Rusové a od nich to okopčili prohnilí Američani... A že je to strašně drahá záležitost. Je fakt, že nejsa vědami chemicko-technologickými nikterak poznamenán, nedovedu si představit jak se tak dokonale inertní materiál vyrábí. Nerozšířil by mi někdo obzor ? Děkuji.

Kručinský