OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Duben 18 11:05:09 CEST 2005

To Vam mohu oponovat:   treba vyrobce zjistil, ze se da na vyrobe
usetrit, kdyz tohle a tohle bude mensi, tohohle (chemie) bude min.
Kvalita ("kratkodoba stabilita ") media bude stejna, ovsem muze se to
projevit na zivotnosti...
Ze sve praxe mam zkusenosti, ze vzdy prvni vyrobky jsou " festovnejsi,
lepsi" viz videorecordery AKAI - sesly se mi jednou dva uplne stejne
modely , jeden bezmala o rok starsi vyroby. A hle uz mel plno dilu
mechaniky - tahla, unasece z plastu, narozdil od drive vyrobeneho.