OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 18 11:49:55 CEST 2005

Jo, to je jako z disketama. Dokud stala jedna stovku, tak jsem na ni mel
celou svoji praci a vesele jsem ji naprosto pouzival asi dva roky. A ke
konci jejich kariery (tedy nez jsem je prestal uplne pouzivat) kdyz jsem
potreboval neco prenest na diskete, tak jsem musel vzit dve, na kazdou to
nahrat 2x, a pravdepodobnost, ze to opravdu prectu, stejne nebyla 100%. Ale
staly taky petikacku, znackove o chlup vic (kvalita jen o stejny chlup
vyssi).

Uvazujte racionalne. Delate nejaky vyrobek pomerne kvalitne za odpovidajici
cenu, a nekdo zacne nekde v Cine sekat v mizerne kvalite to stejne za par
korun (s napisem HighQuality, Super a Hyper, atp.). Lidi jsou bohuzel zblbli
a koupi si samozrejme to levnejsi (a ono jim to treba i chvili funguje). Vy
jako vyrobce mate dve moznosti. Bud budete delat porad stejne kvalitne za
stejnou cenu, a skoro nic neprodate, nebo se prizpusobite, nekde to
zprominutim "ojebete" a zacnete to prodavat za stejnou cenu nebo jen mirne
draz. Sakra, koukam, ze zacinam konkurovat Jirkovi, ze bych do toho jeste
zamontoval globalizaci? :-))

Ale jestli jste takovy optimista, klidne tomu co jste napsal verte. Ja jsem
si to nevymyslel jako konspiracni teorii, to jsou osobni zkusenosti.

Dusan Dolezal