Co je to za FETy?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Duben 15 08:48:21 CEST 2005

S tim znacenim ST jsem se nedavno setkal u jedny veze Philips kde byl
STP16NE06. Taky tam bylo P16NE06. Kdyz jsem to videl poprve, tak jsem si
rikal co je to zac, nakonec jej nabizi v GM za nejakych 20 Kc. No dal
jsem tam stejne BUZ11, protoze v obchode nemeli nic.
U tohoto typu me taky napadlo pouzit pred oznaceni ST, ale ze to maji na
spodnich radcich to jsem netusil. No zase jsem o neco chytrejsi.

Martin Hanek