Co je to za FETy?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 23:25:06 CEST 2005

> Chytrej. To bude ono (tedy pokud tam jsou pouzita ta pouzdra). STB jsem
> si ve spojeni se ST nejak neasocioval, asi pro vrozeny odpor k te zkratce...

Jojo taky mi to dalo hodne premlouvani si tuto zkratku s tim asociovat :-)

S oznacenim STB... jsem se tez jeste nesetkal spise mi popis napisu na
pouzdre pripomel zejmena tranzistory STP50N... s nimiz jsem kdysi neco
stavel, oznaceni bylo prave P50N a mam dojem ze i napis MOROCCO na nich
byl. No a pak zadani *B11NB* na st.com vedlo k jiz uvedenemu vysledku.

Pavel