Regulovatelny spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Úterý Duben 5 09:45:10 CEST 2005

Zavedu-li predpoklad, ze zobrazuji pouze preddefinovane symboly,
tak mohu prevest celou ulohu pro kazdou polohu multiplexu na
zdroj s konstantnim odberem (sviti 0,1,2,3,4,5,6,7 segmentu)
a promennym vstupnim napetim (napajeci napeti pred regulatorem).
Zcela naivne (ale realne) mohu predpokladat, ze vstupni napajeci
napeti se nijak dramaticky menit nebude, takze po dalsim zjednoduseni
tu je jiz pouze zdroj s konstantnim odberem.

Displej by nemel blikat, takze pri 16-ti nasobnem multiplexu
zvolim refresh na 100Hz z toho mi pak vychazi zobrazeni
jedne polohy na 1/1600s coz odpovida zhruba 24-25 cyklum
PWM pri hodinach 10MHz a nutnost zmereni vstupniho
napeti kazdych 10ms.

Cela regulace se mi tak zjednodusila  na soucet konstanty podle
zobrazovaneho
znaku s korekci podle zmereneho napeti jednou za otacku multiplexu.
a nastaveni PWM. Zvolim-li rozumne konstanty a vystup AD prevodniku
muzu vse realizovat na 8b.

Uvaha je zcela vycucana z prstu takze muzu byt i zcela mimo :-)))))))

S pozdravem
MK