C55, PC, COM kabel problem

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Sobota Duben 2 16:09:59 CEST 2005

Puvodni   zprava   "Re:   C55,   PC,   COM   kabel  problem"  od  "Jiri  Drozd
(hw-list@list.hw.cz)" z 27. března 2005, 15:43:42,
msgid:4246B88E.6080707@seznam.cz (2050 bajtu):

JD>     Siemens, silene telefony...

Hm, tak tento nazor nesdilim ;)

JD> zminovat.  Ted mi rikala ze uz ji to dloouho neudelalo a ze je s telefonem
JD> spokojena, zepry: "Kdyz si necham zaplnenou pamet na SMS v telefonu aby se
JD> ukladaly  je jenom na kartu, tak to funguje jak ma a ani se to neseka...".

Toto  mi  ted  prave  taky  dela, nicmene se zase tolik nedivim, protoze FW je
silne  opatchovan  (zvetseni  vnitrni  FlexMem  na  800 kB, zmeny ruznych fci,
grafiky  apod.).  Telefon s "cistym" (originalnim) FW jede temer (mozna jednou
za pul roku se to tedy take sekne ;) bez problemu.

Puvodni  impuls  k  oprave  rozslapleho  konektoru  bylo, ze se mi telefon pri
prijmu  SMS "sekl" a po zapnuti a nalogovani do site pote uz pokazde. Moje SIM
v  cizim  telefonu  a muj telefon s cizi SIM fungovaly, flash nepomohl, pomohl
Oskar vymenou SIM.

JD> No,  ja  to  za reseni nepovazuju ale aspon ze to nejak funguje. Kadopadne
JD> prehozene  Rx,  Tx, nebo zamenene GND a VCC neprichazi v uvahu, protoze to
JD> by nekomunikovalo vubec. Spis bych hledal chybu treba ve WIN (zkousel jste
JD> to  na  jinem  PC?),  v ovladacim softu (neistaloval jste mezi tim novejsi
JD> verzi?),  atd.  Dal  nepisete, jestli to nekdy (pred poskozenim konektoru)
JD> fungovalo normalne, to je taky docela dulezita informace.

Driv  to  prave  fungovalo, dela to obecne se vsemi datovymi softy (flashovaci
komunikuji s vypnutym telefonem). V jinem PC to same, proto jsem se zameril na
kabel/konektor...

JD> Pekny den - Jiri Drozd

BTW  C55ka  (a  asi  i jine) si na FlexMem ukladaji do adresare "debug" nejake
exit  kody,  coz  jsou  kody  reprezentujici pricinu kazdeho vypnuti telefonu.
Nepovedlo  se  mi vsak nikde najit nejakou dokumentaci nebo SW, ktery by s tim
umel  pracovat...  (a  to mam, myslim, k C55 uz temer vse, co se dalo na inetu
(odbornejsi  tedy  prevazne v domene .ru ;) nalezt, napr. i servisni manualy).
Nevite nekdo, prosim?

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy