OT: ATI TV tuner ISA

Radim Götz radim2@infos.cz
Sobota Duben 2 20:30:24 CEST 2005

Rozeberte na součastky, tuner jde pěkně ovladat přes I2C.
vvv Sapphire TV Wonder VE, PCI, cz mono            399,- bez DPH dealer
nejlepsi
100 mega
 neni co resit
stereo je pod 1000,-
Radim
----- Original Message -----
From: "Jiri Polasek" <jurp@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, April 02, 2005 8:24 PM
Subject: Re: OT: ATI TV tuner ISA

ad 1) HW rozliseni cipu je 320*240, zbytek je SW interpolace, zvuk
standartne mono
ad 2) s vysokou pravdepodobnosti asi ne, podpora skoncila s W98,
dale je vyzadovan AMC konektor a ten se jaksi na novych kartach nejak
nevyskytuje
ad 3) ve stare masine ANO, v nove se starou grafikou ANO, v nove s novou
grafikou NE
JURP