XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Říjen 5 19:13:14 CEST 2004

>ale na to jestli lze bestrestně na 3,3V výstup Xilinxe připojit přímo
>ULN2803  nebo jestli bude
>vhodné připojit zdvihají odpůrky na +5V.

Viz treba datasheet od ULN2803A:
Recommended operating conditions:
Input voltage (output on): 2.8 - 40 V
Input voltage (output off): 0 - 1.0 V

Podivejte se na grafy v DS, na zatez do 200mA by mel byt 2803 OK, jinak
bude lepsi 2805 (horsi dostupnost).

Ivos

P.S. Par zcela nekonstruktivnich zvastu:

> Pánové je mě jasné že tu ze mě máte prdel o")))
> Jsem rá že Vás to alespoň baví
>
> Já jsem se neptal na Registry ani budiče nějakých LED

Vite, tady je dost lidi, kteri by byli ochotni Vam pomoct, ale
kdyz nejste schopen napsat o co jde... Kolikrat jsem se i ja
sam tady dozvedel, ze moje slozite a komplikovane reseni
je mozne nahradit velice jednoduse a levne - a nejen za to patri
vsem skvelym lidem tady dik!
Pokud mate tak rychleho svaba jako je CPLD pouziteho na
spinani (asi pomalych) velkych zatezi pres ULN..., asi to
nebude ten nejoptimalnejsi:) navrh. Nechcete aspon
priznat, co to bude spinat?

>MK: Uvedom si, ze kazdemu nad 30 se v tomto veku apriory neveri - je to
prece dementni starec :-)))

Vidite, ja mam 18 let a uznavam tuhle konferu a velice si ji vazim - je to
jeden z
mala spolehlivych zdroju informaci v oboru.

Ivos