XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Úterý Říjen 5 19:23:54 CEST 2004

IVO diky za info ,

No já počítat umím , tedy s kalkulačkou určitě o:))
Takže výsledné zapojení s CPLD vyjde levněji , je pravda to co naznačuješ že
zde není využita vubec rychlost obvodu atd.
Ale když to postavím z logiky vyjde to dráž . Procesory nepřichází v
uvahu -malý počet IO pinu atd .
Takže když jsem si to sečetl a podtrhnul vyjde mě nelépe cena s CPLD.

Jinak nevím kdo tu narážel na nějakého starce nebo nestarce , nevím
já osobně jsem také moc rád že mě tu pár ochotných lidí pomohlo
a též si toho vážím. Uznávám že jsem otravný se samejma základníma
triviálníma otázkama. Ale věřte že lepší už to nebude.

Takže diky moc všem co mě pomohli s Xilinxem
a budu se snažit dále neotravovat a hledat v DS a helpech atd atd.
Diky
Milan 17
( Iq 64 , šířka zběrnice 1bit taktovací CPU 1HZ o:))   )