Prenos videosignalu - jak a cim realizovat?

David Kucera david@cybertex.org
Pondělí Květen 31 22:51:24 CEST 2004

muzete skusit firmu www.sicurit.cz
nebo www.olympo.cz

TP-1TX 	Převodník videosignálu na kroucený pár
ITP-1TXM 	Miniaturní převodník videosignálu na kroucený pár, 41x30x25mm
ITP-1RX 	Převodník z krouceného páru na koax. s optickým oddělením
linky a zdroje
TWT-B 	VIDEOTEC Vysílač přenosu videosig. po twist. drátu v boxu IP65
TWR-B 	VIDEOTEC Přijímač přenosu videosig. po twist. drátu v boxu IP65
TVVEZ100 	Pasivní převodník 75 ohm (koax.) / twist kabel, dosah 300m,
cena za jeden kus