Zase nejaky zazrak?

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Květen 31 12:32:56 CEST 2004

jojo, přesně to jsem měl namysli tím pominutím, že jde o vodík :-)
Ještě bych dodal , že jednou z variant zániku hvězdy je hnědý trpaslík -
je to právě ten případ, kdy veškerá hmota této zaniklé hvězdy je tvořena
železem, které vzniklo slučováním jader lehčích prvků při termonukleární
reakci probíhající v každé "živé" hvězdě.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz