Zase nejaky zazrak?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Květen 31 10:05:27 CEST 2004

Matne se mi vybavuje (zrejme z hodin fyziky), ze pri stepeni lehkych jader (coz je i vodik) zas tolik zareni nevznika (bude mit zrejme mensi polocas rozpadu nez uran).

Stepeni vodiku (nebo helia, certvi) probiha i uvnitr Slunce (potazmo kazde hvezdy) a vedci maji za to, ze az se jim podari spustit a bezpecne udrzet podobnou reakci, tak se tim vyresi celosvetova energeticka potreba.

P.K.