Zase nejaky zazrak?

AZe aze@seznam.cz
Pondělí Květen 31 10:12:52 CEST 2004

Na Morave je to uz vyresene. To se bude EU divit! Ale nejde pry o jaderne reakce, ale spravne ma byt uvedeno stepeni vody na H2 a O2 bez dodavani energie. Novinari to pry trochu popletli...
AZE
  ----- Original Message -----
  From: mjfox@centrum.cz
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, May 31, 2004 10:05 AM
  Subject: Re: Zase nejaky zazrak?

  Matne se mi vybavuje (zrejme z hodin fyziky), ze pri stepeni lehkych jader (coz je i vodik) zas tolik zareni nevznika (bude mit zrejme mensi polocas rozpadu nez uran).

  Stepeni vodiku (nebo helia, certvi) probiha i uvnitr Slunce (potazmo kazde hvezdy) a vedci maji za to, ze az se jim podari spustit a bezpecne udrzet podobnou reakci, tak se tim vyresi celosvetova energeticka potreba.

  P.K.