obsahy programovatelneho pola

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Pátek Květen 28 16:48:04 CEST 2004

Proc ho pripojovat na nejaky jednocip, kdyz jde pripojit primo na LPT port ?
Tedy pokud by stacil pocet vstupu a vystupu.Jinak na ty klopne obvody by asi bylo potreba znat trochu okoli obvodu.

	s pozdravem

	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jookie
Sent: Friday, May 28, 2004 3:59 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: obsahy programovatelneho pola

	 Nazdarek!

Mam tu dalsi psycho problem, ktory by ma zaujimal:
Mam tu nejaky obvod, ktory je prakticky tvoreny nejakym programovatelnym
polom (nieco a-la GAL), na 99% je zabezpeceny proti vycitaniu obsahu,
kedze je to komercne zariadenie (ktore sa uz niekolko rokov nevyraba a
nedodava).
Teda chcem nejako dostat von obsah toho pola, jediny sposob ktory mi tu
prichadza do uvahy, je pripojit k tomu jeden Atmel, ktoy by na vstupne
piny postupne daval vsetky kombinacie a to co precital na vystupnych
pinoch, posielal do PC po seriovom porte, kde by som sa z danych dat
pokusil urobit boolove funkcie popisujuce vztahy vsupov a vystupov. Tych
vstupnych pinov nie je nejak vela (asi len 10) a podobne je to aj s
vystupmi.
Je jasne, ze pokial by v tom poli neboli pouzite sekvencne obvody do
tych funkcii (nejake J-K klopne obvody), tak by sa vysledne funkcie dali
napisat relativne jednoducho. Co v priprade, ze by tam tie obvody boli?
Existuje nejaky spetny postup ako z toho zostavit tie rovnice?
----
Jookie