obsahy programovatelneho pola

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Květen 28 20:41:11 CEST 2004

Tomáš Svoboda wrote:
> pinoch, posielal do PC po seriovom porte, kde by som sa z danych dat
> pokusil urobit boolove funkcie popisujuce vztahy vsupov a vystupov. Tych
> vstupnych pinov nie je nejak vela (asi len 10) a podobne je to aj s
> vystupmi.
> Je jasne, ze pokial by v tom poli neboli pouzite sekvencne obvody do
> tych funkcii (nejake J-K klopne obvody), tak by sa vysledne funkcie dali
> napisat relativne jednoducho. Co v priprade, ze by tam tie obvody boli?
> Existuje nejaky spetny postup ako z toho zostavit tie rovnice?

Mam neomezeny program (dokonce legalne :o) na karnaughovy mapy, ale umi
i tohle. Je to pod wokna a ja mam linux, nicmene ve wine ho kvuli vam
spustim :o)

Dodejte mi ty vyctena data a ja vam vratim co mi to vyplivne.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!