bylo Vadny disk WD a Seagate - nyni odepinani pocitace

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Květen 20 17:02:09 CEST 2004

On Thu, 20 May 2004, MK wrote:

> To trivialni reseni ma jednu chybu - jak ze to ten pocitac pak vlastne zapnete:-))))))

Jo, uz to vidim taky (uz jsem precetl i starsi cast threadu).

Jako reseni bych zkusil pres kontakty toho rele pripojit tlacitko, a
pocitac nastavit v BIOSu tak, aby se po pripojeni k elektrine sam zapnul.

Pak bude mozne celou sestavu zapnout jednim tlacitkem, a vypnout prikazem
Shutdown.