bylo Vadny disk WD a Seagate - nyni odepinani pocitace

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@soka-st.cz
Pátek Květen 21 07:22:32 CEST 2004

> Jo, uz to vidim taky (uz jsem precetl i starsi cast threadu).
>
> Jako reseni bych zkusil pres kontakty toho rele pripojit tlacitko, a
> pocitac nastavit v BIOSu tak, aby se po pripojeni k elektrine sam zapnul.
>
> Pak bude mozne celou sestavu zapnout jednim tlacitkem, a vypnout prikazem
> Shutdown.

Skvele panove. Kdybyste cetli jeste starsi cast threadu, tak byste nasli, ze
vami pracne vymyslene zapojeni mam hotove a funguje...:-)))
Ale i tak to ma jeden zadrhel. I kdyz se v BIOSu nastavi, aby se pocitac po
vypadku napajeni automaticky zapnul, tak to nektere pocitace nedelaji. Skoro
mi pripada, jako by si zdroje hlidaly, zda je clovek vypnul korektne nebo ne
:-(
V praxi to znamena, ze se musi stisknout premostujici tlacitko na prodluzce
a soucasne vypinac pocitace.

MH